ЕкономијаЗанимливостиМагазинСвет

Апсолутна ДОМИНАНЦИЈА на технолошките брендови: Првите три скоро 700 милијарди американски долари

Апсолутна ДОМИНАНЦИЈА на технолошките брендови: Првите три скоро 700 милијарди американски долари - Работник
47views

„Епл“, „Амазон“, „Мајкрософт“ и „Гугл“ се на врвот на листата на највредни брендови во 2020 година, а доминацијата на технолошкиот сектор беше потврдена со растот на социјалните мрежи и комуникациите, покажа последниот извештај на консултантската компанија Интербренд.

„Епл“ го зазеде првото место со вредност на брендот од 323 милијарди долари, според извештајот на Интербренд „Најдобри глобални брендови 2020“. Во споредба со минатата година, тој се зголеми за 38 проценти.

На второ место е Амазон со бренд вреден 200 милијарди долари, а на трето е Мајкрософт, чија марка вреди 166 милијарди долари. Нивната вредност скокна 60, односно 53 проценти, што ги стави во групата со најголем раст, посочуваат во Интербренд.

Во групата брендови со најголем скок во вредност спаѓаат и следниве: Spotify, Netflix, Adob, PayPal, Salesforce.com, Nintendo и MasterCard.

Samsung, Coca-Cola, Toyota, Mercedes-Benz, McDonald’s и Disney беа меѓу десетте највредни брендови.

Instagram, Youtube и Zoom првпат се пробија меѓу 100-те највредни, исто како и Tesla и Johnnie Walker.

Покрај растот на брендовите на социјални медиуми и комуникации, повеќе од половина од брендовите што забележаа раст имаат деловен модел базиран на претплата.

Технолошкиот сектор најмногу порасна, додека малопродажбата ги почувствува последиците од пандемијата на коронавирусот. Така, вредноста на брендовите Zara и H & M падна за најмалку шест проценти, а падот го забележаа сите луксузни брендови, освен Hermes.

„Ефектот Ковид“ одеше рака под рака со брендовите во логистичкиот сектор, како што се UPS, FedEx и DHL, а исто така се зголеми и вредноста на брендовите во платниот сектор, како PayPal, Visa и MasterCard.

Вкупната вредност на 100-те највредни брендови се зголеми за девет проценти во споредба со 2019 година, или 2,336 милијарди американски долари.

Технолошките брендови сочинуваат скоро половина од вредноста на сите брендови на списокот. Во 2010 година, нивното учество беше 17 проценти.

Извор: bizlife.rs