МагазинНаука

„Вирџинс“ хиперлупот го помина првиот тест со патници – сериозно се приближуваме до супербрзото возење

„Вирџинс“ хиперлупот го помина првиот тест со патници - сериозно се приближуваме до супербрзото возење - Работник
76views

„Вирџин“ го имаше првото пробно возење хиперлуп со патниците во Лас Вегас. Иако тестот помина одлично и правиме големи чекори кон овој вид превоз, ќе требаат уште неколку години пред супербрзото возење да стане достапно за пошироката јавност.

Хиперлуп е транспортен систем во развој што ќе им овозможи на луѓето да патуваат во ролетна капсула што се движи низ вакумска цевка со брзина од околу 965 километри на час, пишува Си-Ен-Ен.

Тест-возењето со патниците помина добро
Системот развиен од компанијата „Вирџин“ вклучува магнетна левитација, на сличен начин како што го користеа Јапонците и Германците во развојот на супербрзата магнетна шина.

Дејството на силно магнетно поле го крева автомобилот над шините, а потоа го „турка“ напред. Магнетната левитација се користи во некои железнички системи од 1970-тите.

За време на тест возењето извршено во неделата во Лас Вегас, хиперлупот достигна брзина од само 161 километар на час од предвидената 965 км на час.

Претставници на компанијата „Вирџин“, сепак, истакнуваат дека нивната рута на полигонот е долга само 500 метри и дека тоа ја ограничува брзината со која капсулата може да се движи.

И покрај ова ограничување, компанијата го гледа последниот тест како огромен чекор кон комерцијализацијата на технологијата хиперлуп.

Toош Гајгел, директор за нови технологии во Вирџинија и Сара Лусијан, директор за искуство со клиенти на компанијата, беа на првото возење со хиперлуп со голема моќност, според Си-Ен-Ен.

Тие седеа во капсула, која прими само двајца патници.

Транспортниот систем на иднината

Визијата што ја има „Вирџин“ кога станува збор за хиперлопите е дека големите градови ќе бидат поврзани и дека капсуларните автомобили ќе имаат капацитет од 25 до 30 места, што ќе овозможи превоз на десетици илјади луѓе на час.

Системите Хиперлуп можат да бидат лоцирани под или над земјата, но компанијата досега се фокусираше на опцијата за надземни. Подземната верзија вклучува копање тунел, што е поскап и одзема многу време.

Тестирањето и развојот на системот чини десетици и стотици милиони долари. „Вирџин“ е убеден дека системот ќе биде сертифициран до 2025 или 2026 година и дека ќе ги видиме првите проекти за хиперлоп пред крајот на деценијата.