ЗанимливостиМагазин

Дали Нетфликс е имун на вирусот корона?

Дали Нетфликс е имун на вирусот корона? - Работник
66views

Нетфликс е компанија која оствари значителен профит оваа година. Додека акциите на многу компании губеа вредност, Нетфликс не само што се покажа отпорен на предизвиците на здравствената криза, туку и имаше профит. Имено, вредноста на акциите на Нетфликс се зголеми за над 50% од почетокот на годинава. Бизнисот на компанијата значително се подобри за време на пандемијата.

Инвестициската компанија „КапиталРС“ од Белград, за сите кои се заинтересирани да научат како да тргуваат со цената на акциите на Нетфликс (т.н. финансиски договори за разлика, англиски CFD), подготви бесплатен водич „Како да тргуваме со цената на акциите на Нетфликс“. 

Од своите скромни почетоци за време на првичната јавна понуда во 2002 година, цената на акцијата достигна цена од над 500 американски долари од околу еден долар, со нагло забрзување од 2010 година наваму, што укажува на лојална база на клиенти, одлично управување и одржлив деловен модел.

Нетфликс објави деловен извештај во третиот квартал од 2020 година со малку послаби резултати, што натера многумина да мислат дека компанијата губи сила. Иако Нетфликс забележа забавен раст на заработката во третиот квартал, бројот на претплатници продолжува да расте. Компанијата доби 2,2 милиони нови нето претплатници во третиот квартал, под најавените 2,5 милиони. Компанијата имаше подобар од очекуваниот приход од 6,44 милијарди долари.

Нетфликс постигна исклучително висок раст на бројот на претплатници благодарение на ограничувањата на движењето во првиот и вториот квартал, но предвидувањата не беа лоши за преостанатите два квартали по укинувањето на ограничувачките мерки. На некој начин, Нетфликс стана жртва на големи очекувања и неверојатен успех во првата половина на годината. Сепак, компанијата доби нови претплатници, што значи дека многу клиенти кои беа во карантин останаа постојани корисници.

Во првите девет месеци од 2020 година, Нетфликс ја прошири својата претплатничка база со вкупно 28,1 милиони претплатници. Исклучителен успех е кога ќе земете предвид дека во текот на целата 2019 година, таа се здоби со вкупно 27,8 милиони претплатници.

Нов бран пандемии може дополнително да ја разниша филмската индустрија

Друг фактор што влијае на (идните) резултати е (долгорочна) штета претрпена од филмската индустрија. Големите филмски студија за кои се смета дека се натпреваруваат со Нетфликс во моментов имаат загуба бидејќи нивните блокбастер филмови не можат да генерираат доволно профит во киносалите поради рестриктивните мерки, додека многу луѓе ги избегнуваат кината за да не се ставаат во непотребен ризик од евентуална зараза. Проекцијата на многу филмови е одложена се додека не се смири пандемијата.

Сепак, без нови филмови, киносалите немаат причина да ги отвораат повторно салите, па така, вториот по големина синџир на кино во светот на почетокот на октомври објави дека привремено ќе затвори 663 локации во САД и Велика Британија. Друго принудно затворање, слично на она од пролетта, може целосно да ги затвори независните кина, а иднината на некои добро познати ланци, исто така, може да се доведе во прашање.

Дистрибуција, т.е. начинот на дистрибуција на содржината е од корист на Нетфликс, така што трендот на напуштање на кино и гледање филмови почесто од дома може да биде долгорочна придобивка за Нетфликс.

Сегашната позиција, на тој начин, дозволува на компанијата да ја зголеми цената на претплатата, па Нетфликс неодамна го стори тоа со тоа што ја зголеми за 1 долар, или 2 долари за премиум претплата.

Извор: b92.net