ЗанимливостиНаука

Значењето на најпозната слика на Пикасо – Герника

е веројатно најпознатата слика на Пикасо и секако неговата најмоќна политичка изјава, насликана како директна реакција на нацистичкото и повремено бомбардирање на градот Герненица за време на граѓанската војна во Шпанија. Герница ја покажува трагедијата на војната и страдањата нанесени на поединци, особено невините цивили. Оваа работа се здоби со монументален статус, станувајќи траен потсетник за трагедиите на војната, антивоениот симбол и олицетворение на мирот. Откако ова дело беше насликано, беше прикажано за време на кратката турнеја низ целиот свет. Оваа турнеја му помогна на Шпанската граѓанска војна да го освои светското внимание Гуерница е сина, црна и бела, висина од 3,5 метри и ширина од 7,8 метри и е насликана со т.н. техника „масло на платно“. Оваа слика можете да ја видите во музејот Реина Софија во Мадрид. Толкувањата на Герница се разликуваат во голема мера и се противречни едни со други. На сликата има два доминантни елементи: бикот и коњот. Историчарот на уметноста, Патриша Фаилинг рече: „Бик и коњ се важни фигури во шпанската култура, а Пикасо сигурно ги користел овие ликови за да игра различни улоги, што ја отежнува задачата да го толкува специфичното значење на бикот и коњот“. порака во Герника. Тие сметаат дека лутиот бик го претставува егото на Пикасо. Сепак, Пикасо рече дека бикот претставува бруталност и темнина, додека коњот ги претставува жителите на Герница-Работник
36views

Аналитички кубизам е една од двете главни гранки на кубистичкото уметничко движење кое се разви во периодот меѓу 1908 и 1912 година. За разлика од синтетичкиот кубизам, аналитичките кубисти ги „анализираат“ природните форми и ги создаваат од основни геометриски делови. Бојата е скоро непостоечка, освен за сива, сина и окер. Наместо да се фокусираат на бојата, аналитичките кубисти се фокусираат на форми како цилиндри и сфери кои претставуваат природен свет. Пабло Пикасо создал апстрактни уметнички дела, оставајќи доволно знаци во реалниот свет за да направи тензијата помеѓу реалноста надвор од сликата и она што е во нејзините рамки.

Герника е веројатно најпознатата слика на Пикасо и секако неговата најмоќна политичка изјава, насликана како директна реакција на нацистичкото и повремено бомбардирање на градот Герника за време на граѓанската војна во Шпанија. Герника ја покажува трагедијата на војната и страдањата нанесени на поединци, особено невините цивили. Оваа слика се здоби со монументален статус, станувајќи траен потсетник за трагедиите на војната, антивоен симбол и олицетворение на мирот. Откако ова дело беше насликано, беше прикажано за време на кратката турнеја низ целиот свет.

Оваа слика можете да ја видите во музејот Реина Софија во Мадрид. Толкувањата на Герница се разликуваат во голема мера и се противречни едни со други. На сликата има два доминантни елементи: бикот и коњот. Историчарот на уметноста, Патриша Фаилинг изјави: „Бик и коњ се важни фигури во шпанската култура, а Пикасо сигурно ги користел овие ликови за да игра различни улоги, што ја отежнува задачата да го толкува специфичното значење на бикот и коњот“ вели таа. Таа смета дека лутиот бик го претставува егото на Пикасо. Сепак, Пикасо кажал дека бикот претставува бруталност и темнина, додека коњот ги претставува жителите на Герника.