- Advertisement -
ЗанимливостиМагазинНаука

Како да ја подобрите функцијата на мозокот

Како да ја подобрите функцијата на мозокот
642views

Многу луѓе веруваат дека човекот користи само 10 проценти од својот мозок.

Научниците веруваат дека можете да ја подобрите функцијата на мозокот со едноставни процедури кои се дел од вашата дневна рутина.

Човечкиот мозок извршува илијадници различни процеси дневно. Но, како може да му помогнеме да функционира подобро?

Еве неколку совети за поенергичен и поефикасен мозок.

 

Секојдневни вежби ја подобруваат функцијата на мозокот

  • Мијте ги забите со раката која вообичаено не ја користите
  • Цртајте со истата таа рака
  • Гледајте филмови на други јазици со превод
  • Научете да жонглирате
  • Изберете нови патеки наместо оние по кои сте навикнале да одите

 

Ефект на Моцарт

Слушањето одредена музика ги зголемува перформансите на мозокот до 15%. Секој ден, пред да одите на работа, слушајте го Моцарт 20-30 минути. Неговата музика делува релаксирачки и го изедначува биоритмот на телото.

 

Вежба за развој на одлична меморија

Невообичаена игра со коцки ве учи да запомните информации истовремено. Овој метод се користи при обука на специјални агенти. Земете 3-4 коцки, фрлете ги на масата и покријте ги со раката. Движете ја раката за момент, а потоа покријте ги повторно. Кој број е на секоја коцка? Малку по малку, зголемете го бројот на коцки. Оваа игра можете да ја играте 5-7 минути секој ден.

 

На мозокот му требаат доволно часови сон

Мозокот спие 7-8 часа секој ден. Темнината го стимулира производството на мелатонин, кој е одговорен за рамнотежата на телесните функции за време на одмор. Светлината во просторијата за време на спиењето предизвикува производство на кортизол, хормон на стрес, кој го намалува квалитетот на сонот, апетитот и ве води во депресивна состојба. Ако спиете во темна и проветрена просторија, мозокот одмара побрзо, успева да ја врати силата и ги зголемува перформансите и продуктивноста до 30%.

 

Интелектуалните игри развиваат логика и стратешко размислување

Шах, домино и покер го одржуваат вашиот мозок во форма и го подобруваат вашето логично размислување до 10% секоја недела. Играјте една од овие игри 2-3 пати неделно. Важно е да ја направите играта малку потешка секогаш кога ќе ја играте. По првите две недели, вашата концентрација и способност за логично размислување значително ќе се подобрат.

 

Специјално мени         

Одредена храна и супстанции ги зголемуваат перформансите и продуктивноста на мозокот. Тоа се: риба, темно чоколадо, сирење, маслиново масло, ротквица, соја, лук, смокви, спанаќ, банани, а особено сок од јаболко и јајца од препелица.

 

Држете сè под контрола

Ако нивото на шеќер и холестерол во крвта е нормално, тоа значи дека мозокот работи правилно. Редовно проверувајте го вашето здравје и направете медицински прегледи.

 

Подобрување на оперативната меморија на мозокот со помош на питагоровата табела

Благодарение на оваа вежба, мозокот учи да ги задржува сите информации и да ве предупредува на работите што можат да се случат. На крајот на денот, запишете ги сите важни настани и поделете ги на оние што ви донеле позитивни и оние што ви донеле негативни емоции. Додадете ги плановите што ги имавте и оние што веќе ги остваривте. Изведете анализа за тоа како да постигнете повеќе позитивни емоции. Погледнете ги вашите белешки повторно следното утро. Како одминува времето, мозокот многу добро се сеќава на настаните, од пред неколку недели или дури месеци. Врз основа на овие анализи, мозокот донесува оптимални одлуки.

 

На мозокот му треба коктел од витамини

Витамините Ц и Д и Б витамините ја подобруваат функцијата на мозокот до 10%. Витаминот Ц се наоѓа во овошјето, групата витамин Б се наоѓа во суво овошје, трици и мешунки, додека витамин Д се наоѓа во кисела павлака и јогурт, црн дроб и јајца.

 

Читањето е моќ

Читањето книги го проширува вокабуларот, развива емпатија и ги подобрува аналитичките вештини до 15%. Што треба да прочитате?

– Класична литература од различни земји

– Книги поврзани со вашата моментална работа

– Книги поврзани со работата во која планирате да станете експерт во следните 5-7 години

– Од поезија до кратки романтични приказни и книги за деца

 

Вежбањето го зајакнува мозокот

Играњето спорт овозможува правилно функционирање на организмот, го стимулира протокот на крв и снабдувањето со кислород до мозокот. Одвојте 20-30 минути редовно за вежбање на секои 2-3 дена.

 

Никотинот го гуши мозокот    

Никотинот ја намалува ефикасноста на функциите на мозокот за 20%. Кога ќе престанете да пушите, вашиот мозок треба повторно да функционира правилно околу шест месеци.

 

Нашето тело ужива во пријателството и запознавањето нови луѓе

Комуникацијата ни обезбедува нови согледувања и ги зголемува перформансите и продуктивноста на мозокот за 10%. Престанете да комуницирате со негативни луѓе. Секој ден, воспоставете комуникација со различни луѓе и изберете соговорници кои се поинтелигентни од вас.

 

Сонцето му годи на на мозокот

Сонцето ја враќа рамнотежата во крвотокот и создава здрави материи, го стимулира производството на витамин Д и серотонин, благодарение на што станувате поинтелигентни и посреќни. УВ зраците минуваат низ облаци, но не и низ стакло. Затоа, можете да се сончате без оглед на временските услови, но само ако сте на отворено.

 

Најдобар стимуланс за мозокот е љубовта

Љубовта ги развива вашите креативни и аналитички способности, вашата генијалност, ја зголемува вашата способност да го издржите стресот и ве исполнува со среќа. Одвојте еден час секој ден за да поминете време со вашите најблиски. Гушкајте ги, пофалете ги, бидете насмеани и уживајте во некоја заедничка активност.

 

Извор: opusteno.rs