ЗанимливостиМагазин

На Нетфликс не им одговара да се укинат мерките за заштита

На Нетфликс не им одговара да се укинат мерките за заштита - Работник
54views

Медиумската компанија Нетфликс објави дека забележала значително помалку нови претплатници во третиот квартал отколку во екот на првиот бран на пандемијата поради пожестоката конкуренција во стриминг услугите и враќањето на ТВ-преносите на спортските настани.

Во тримесечниот период кој завршува во септември, компанијата го зголеми својот нето број на претплатници за 2,2 милиони. Тие очекуваа да ги зголемат за 2,5 милиони.

Во вториот квартал, во екот на првиот бран на пандемијата, нивниот број се зголеми за рекордни 10,1 милиони.

Вкупно, во периодот од јануари до септември, тие имаа нето 28,1 милиони нови претплатници, повеќе отколку во целата 2019 година, се наведува во извештајот.

Во последните три месеци од оваа година, тие очекуваат нето шест милиони нови претплатници ширум светот.

Нетфликс ги предупреди инвеститорите дека наглиот пораст на бројот на нови претплати ќе стивне во втората половина на годината, доколку бидат укинати ограничувањата заради коронавирусот.

Приходите скокнаа за 22,7 проценти во третиот квартал или 6,44 милијарди американски долари. Нето приходот се зголеми за 18,8 проценти или 790 милиони американски долари.

Во тековното тромесечие, Нетфликс ги понуди „Емили во Париз“, „Енолс Холмс“ и „Ѓаволот на сите времиња“.

Пионерот на видео стримингот се обидува да добие нови гледачи и успешно да се справи со конкуренцијата во пандемијата, што ја охрабри публиката да бара забава на Интернет, бидејќи тие беа принудени да останат дома, поради затворените кина и откажаните спортски натпревари.

Во последниве месеци, натпреварите во големи спортови продолжија, а натпреварот помеѓу Нетфликс, AT&T HBO Max и Peacock’s Comcast, понуди на публиката нови можности.

„Нашиот удел во вкупната содржина на екранот е сè уште мал“, додаде Нетфликс.

Извор: bizlife.rs