Ниту пократок стаж, ниту поголема плата: Кој е човекот кој заработуваше 150.000 долари дневно, а не го реши ПР кошмарот

Ниту пократок стаж, ниту поголема плата: Кој е човекот кој заработуваше 150.000 долари дневно, а не го реши ПР кошмарот

Заработуваше 150.000 долари дневно

Ретко кој шеф напредувал толку брзо и толку профитабилно како Џеф Морел. Тој стана главен директор за корпоративни работи на Дизни на 24 јануари 2022 година, а компанијата го објави заминувањето на Морел на крајот на април.

Според медиумите тој заработувал 150.000 долари дневно, а заработката го ставила во центарот на вниманието бидејќи имал толку кратка и добро платена кариера.

Таа сума вклучувала плата, бонуси и 537.438 долари за преселување на семејството од Лондон во Лос Анџелес, како и дополнителни 500.000 долари за „да се земат предвид неговите уникатни околности“ доколку повторно го пресели семејството откако ќе замине.

Згора на тоа, Дизни го откупува остатокот од договорот на Морел. Тој ќе добие дополнителни 4 милиони долари во тековната фискална година која завршува на 1 октомври за да го плати остатокот од договорот, заедно со целниот бонус што би го добил за 2022 година.

Така, вкупно, прилагодувајќи се на неограничениот бонус за изведба и исплати што допрва доаѓаат, Морел заминува со 10,3 милиони долари за точно една четвртина од годишното работење. И тој веќе доби уште една позиција како претседател на глобалната стратегија и комуникации во Tene, извршна советодавна фирма.

Зошто краток мандат?

Морел доби прилично тешка работа набргу откако започна, кога тогашниот извршен директор на Дизни непријатно влезе во дебатата за законот на Флорида кој забранува предавање за родовиот идентитет и сексуалната ориентација во трето одделение – познат како „Не кажувај геј“.

Накратко, Дизни, најголемиот приватен работодавач во нацијата, се обиде да молчи и да го скрие тоа. Вработените беа бесни. Така директорот зборуваше против тоа. Тогаш републиканските лидери беа бесни.

Компанијата го објави заминувањето на Морел во рок од неколку дена по тој ПР кошмар.

Прашањето е дали некој би можел да го извлече Дизни од тој пекол, но како што велат маркетинг стратезите, некој морал да падне.

Сепак, приказната за Морел го потврдува сомнежот дека титулите на извршните директори се бесмислени и дека „корпоративна Америка“ е само голема игра.

Фото: Youtube – screenshoot

Извор: бизнис.телеграф