Пад на приходите на „Google“ од рекламирање на „YouTube“

Матичната компанија на „Google“, „Alphabet“ објави значително послаб раст на приходите во третиот квартал, наведувајќи го падот на приходите од рекламите на „YouTube“ поради намаленото корпоративно трошење во услови на забавена економија.

Приходите на „Alphabet“ се зголемија за шест отсто во третиот квартал на 69,1 милијарди долари. Во претходниот квартал приходот скокна за 13 отсто.

Нето добивката падна во периодот до септември за 26,5 отсто, на 13,9 милијарди долари.

Приходите од рекламите на „YouTube“ паднале за 1,4 отсто на 7,1 милијарди долари.

Рекламите на „Google“ донесоа приход на „Alphabet“ од 54,5 милијарди долари, што е за 2,4 отсто повеќе од истиот период минатата година. Во вториот квартал приходот скокна за 11,6 отсто.

„Alphabet“ предупреди дека огласувачите ги намалуваат трошоците на „YouTube“, додавајќи дека ќе вработат половина работници од планираното поради намалувањето на трошоците за финансиските услуги на „Google“.

Финансиската директорка на „Alphabet“, Рут Порат, вели дека поскромниот раст на вкупните приходи од рекламирање е одраз на „многу добар“ резултат во периодот април-јуни.

Порат го припиша падот на приходите од рекламирањето на „YouTube“ на пониските трошоци на некои компании.

„Alphabet“ ги издвојува компаниите во секторот за финансиски услуги, како што се осигурување, хипотекарни заеми и криптовалути, меѓу групата која ги намалила трошоците за рекламирање.

Приходите од реклами на „Google“ беа поддржани од огласувачи во секторите за патување и малопродажба.

Како светла точка е означен скокот на приходите во „Google Cloud“, за 38 отсто, на 6,9 милијарди долари.

Послабиот раст на приходите од реклами им нанесе удар на очекувањата дека „Google“, најголемата светска платформа за дигитално рекламирање по удел на пазарот, ќе остане неповреден од забавувањето на економската активност, забележува Ројтерс.