МагазинНаука

Храна за мозокот што ќе го подобри вашиот фокус и концентрација

Храна за мозокот што ќе го подобри вашиот фокус и концентрација - Работник
351views

Храната е гориво што ги регулира вашата енергија и расположение, и двете можат значително да влијаат на вашиот фокус. Исто како што не треба да ставате маслиново масло во вашиот автомобил за да работи, не треба да ставате чоколаден сируп во вашето тело за да трчате.

Храната има неверојатна способност да влијае на вашата ментална јаснотија, расположение, меморија и способност да се фокусирате, па ако сакате да го зголемите вашиот фокус, едно од местата со кое треба да започнете е она што го јадете. Подолу се 9 намирници кои ќе ви помогнат да го подобрите фокусот.

  1. Боровинки
    Истражувањата покажуваат дека боровинките ја зголемуваат „концентрацијата и меморијата“ до пет часа затоа што „антиоксидантите во боровинките го стимулираат протокот на крв и кислород до [вашиот] мозок – и го одржуваат умот свеж“. Боровинките содржат и „коктел од антиоксиданти вклучително антоцијанини, проантоцијанидини, ресвератрол и танини“. Исто така докажано е дека тие го зголемуваат фокусот, па дури и штитат од рак, срцеви заболувања и димензија.
  2. Зелен чај
    Зелениот чај ви помага да се фокусирате од две причини: содржи кофеин и содржи лееанин. Нема сомнение дека кофеинот ви помага да се фокусирате и ја подобрува вашата будност. Тоа е состојка за која се покажа дека „ја зголемува активноста на алфа-брановите“, што го зголемува спокојството и го ослободува кофеинот побавно, наместо одеднаш, што може да доведе до намален ефект. Двете состојки исто така се комбинираат за да „произведат подобра способност за фокусирање и зголемено внимани, исто така се подобрува менталната брзината и прецизноста “. Ако сте во состојба да се справите со содржината на кофеин, воведувањето зелен чај во вашата диета нема да биде проблем.
  3. Авокадо
    Според WebMD, „секој орган во телото зависи од протокот на крв, особено срцето и мозокот“, авокадото влијате така што „[го подобрува] протокот на крв, нудејќи едноставен, вкусен начин за разгорување на мозочните клетки“. Авокадото е исто така „наполнето со влакна (од 11 до 17 грама на авокадо), што помага да се намали проблемот со чуството на глад“
  4. Зелен зеленчук
    Лисниот зелен зеленчук е полн со антиоксиданти и каротеноиди, кои ја зголемуваат моќта на вашиот мозок и помагаат во заштитата на вашиот мозок. (Добар, општ совет: колку е зелен зеленчукот со лисја, толку е подобро.) Лисниот зелен зеленчук е полн и со Б-витамини, кои „докажано помагаат за вашата меморија, фокус и целокупното здравје и моќ на мозокот“. Тие исто така содржат фолна киселина, која ја подобрува вашата ментална јасност.
  5. Масна риба
    Масна / мрсна риба содржи омега-3 масни киселини кои „помагаат во меморијата, менталните перформанси и функцијата на однесувањето“. Луѓето кои имаат недостаток на омега-3 имаат поголема веројатност да имаат „слаба меморија, промени во расположението, депресија и замор“. Докажано е дека рибите ја подобруваат вашата концентрација и расположение. Главните извори на масна риба се „лосос, пастрмка, скуша, харинга, сардини, морски плодови и кипер“.
  6. Вода
    Ако сакате да го подобрите фокусот, треба да пиете доволно вода. Водата „му дава на мозокот електрична енергија за сите функции на мозокот, вклучително и процеси на размислување и меморија“ и докажано е дека ви помага „да размислувате побрзо, да бидете пофокусирани и да доживеете поголема јасност и креативност“. Секоја функција на вашиот телото зависи од водата, затоа е критично важно да земете доволно вода во текот на денот.
  7. Темно чоколадо
    Темното чоколадо (не шеќерното, млечниот вид) може да ви помогне да се фокусирате од повеќе причини. Прво, содржи мала количина кофеин, што е докажано дека ја зголемува менталната будност. Темното чоколадо содржи магнезиум, кој ви помага во де-стрес, а исто така го стимулира ослободувањето на ендорфин и серотонин, кои прават да се чувствувате добро и го зголемуваат расположението. Ова не значи дека треба да јадете огромна тула чоколадо секој ден, како онаа со вкусен изглед на фотографијата, но тоа значи дека црното чоколадо во помали дози може значително да го зголеми вашиот фокус.
  8. Ленено семе
    Како и во неколку од наведените прехранбени производи, семето од лен е богато со магнезиум, Б-витамини, омега-3 масни киселини и растителни влакна, сите помагаат во ментална јасност, губење на тежината и секако, помага во менаталниот фокус. Проверете дали добро е сомелено семето пред да го купите (за да може вашето тело лесно да го вари). За разлика од другите ставки на оваа листа, семето од лен не може да се јаде самостојно, но е одлично попрскано со житарици, јогурт, овесна каша, салата и многу други комбинации.
  9. Ореви
    Оревите се одлични за вашето тело на долг рок. „Оревите и семките се добри извори на антиоксиданс, витамин Е, кој е поврзан со помалку когнитивно опаѓање како што стареете“, и ви треба само една унца дневно за да ја добиете оваа придобивка. Тие се исто така богати со есенцијални масла и аминокиселини кои го помагаат вашиот фокус.

Превземено од: alifeofproductivity.com