Колку Македонци користат Facebook, Instagram, Twitter и LinkedIn?

Корисниците на социјалните мрежи во Македонија се зголемиле за 150 илјади (+12,5%) помеѓу 2021 и 2022 година

Во јануари 2022 година во Македонија имало 1,35 милиони регистрирани корисници на социјалните медиуми. Бројот на корисници на социјални медиуми во Македонија на почетокот на 2022 година бил еквивалентен на 64,8 отсто од вкупното население, но важно е да се напомене дека корисниците на социјалните медиуми можеби не претставуваат уникатни поединци.

Анализата на Кепиос открива дека корисниците на социјалните медиуми во Македонија се зголемиле за 150 илјади (+12,5 проценти) помеѓу 2021 и 2022 година.

Фејсбук корисници во Македонија во 2022 година

Податоците објавени од Мета покажуваат дека Фејсбук имал 945,1 илјади корисници од Македонија на почетокот на 2022 година.

Сепак, Фејсбук ја ограничува употребата на својата платформа на луѓе на возраст од 13 и повеќе години, така што вреди да се истакне дека 52,8 отсто од „подобната“ публика во Македонија користи Фејсбук во 2022 година.

Дополнително, досегот на реклами на Facebook во Северна Македонија беше еквивалентен на 54,0 проценти од локалната база на корисници на интернет (без разлика на возраста) во јануари 2022 година.

На почетокот на 2022 година, 44,4 отсто од рекламната публика на Фејсбук во Македонија биле жени, додека 55,6 отсто мажи.

Инстаграм корисници во Македонија во 2022 година

Бројките објавени од Мета покажуваат дека Инстаграм имал 809,4 илјади корисници во Македонија на почетокот на 2022 година.

Оваа бројка сугерира дека досегот на реклами на Инстаграм во Македонија бил еквивалентен на 38,9 отсто од вкупното население на почетокот на годината.

Сепак, Инстаграм ја ограничува употребата на својата платформа за луѓе на возраст од 13 и повеќе години, па затоа е корисно да се знае дека 45,2 отсто од „подобната“ публика во Македонија користи Инстаграм во 2022 година.

Исто така, вреди да се напомене дека досегот на реклами на Инстаграм во Македонија на почетокот на 2022 година беше еквивалентен на 46,3 отсто од локалната база на корисници на интернет (без разлика на возраста).

На почетокот на 2022 година, 50,5 отсто од публиката на Инстаграм во Македонија беа жени, додека 49,5 отсто мажи.

LinkedIn корисници во Македонија во 2022 година

Бројките објавени од LinkedIn покажуваат дека LinkedIn имал 280,0 илјади членови од Македонија на почетокот на 2022 година.

Сепак, имајте предвид дека алатките за рекламирање на LinkedIn објавуваат податоци за досегот на публиката врз основа на вкупните регистрирани членови, наместо на месечните активни корисници кои ја формираат основата на бројките за досегот на рекламата објавени од повеќето други платформи за социјални медиуми.

Како резултат на тоа, овие бројки на LinkedIn не се директно споредливи со бројките за другите платформи.

Податоците за досегот на рекламирање на компанијата сугерираат дека публиката на LinkedIn во Македонија била еквивалентна на 13,4 отсто од вкупното население на почетокот на 2022 година.

Сепак, LinkedIn ја ограничува употребата на својата платформа за луѓе на возраст од 18 и повеќе години, па затоа е исто така корисно да се знае дека 16,7 проценти од „подобната“ публика во Северна Македонија користи LinkedIn во 2022 година.

На почетокот на 2022 година, 50,0 отсто од рекламната публика на LinkedIn во Македонија биле жени, додека 50,0 отсто мажи.

Твитер корисници во Македонија во 2022 година

Бројките објавени од Твитер покажуваат дека Твитер имал 93,8 илјади корисници од Македонија на почетокот на 2022 година.

Оваа бројка значи дека досегот на реклами на Твитер во Македонија бил еквивалентен на 4,5 отсто од вкупното население во тоа време.

Сепак, Твитер ја ограничува употребата на својата платформа за луѓе на возраст од 13 и повеќе години, па може да биде корисно да се знае дека 5,2 отсто од „подобната“ публика во Македонија користи Твитер во 2022 година.