Го нарекуваат „Исцрпен од досада“: Ова е новиот тренд меѓу работниците
„Исцрпен од досада“ (анг. Boreout) е заразен „вирус“ кој брзо се шири и може да го зарази целото работно место, намалувајќи ја продуктивноста и крајната линија на компанијата.
Американските компании се соочуваат со нов тренд на вработените наречен „исцрпен од досада“. Овој термин опишува ситуација кога на работниците им е здодевно, не се ангажирани и се неисполнети во својата работа.
Овој тренд ги погодува работниците, менаџерите и корпоративна Америка како целина, според истражувањето спроведено од експерти за вработување.
Станува збор за феномен кај вработените што се дефинира како хронична досада, чувство дека работата е бесмислена. Резултатот е стрес на вработените, летаргија, помала креативност и продуктивност, зголемување на физичките и менталните здравствени проблеми, висока флуктуација на персоналот и предвремено пензионирање – вели Пеги Клаус, експерт за комуникации и лидерство.
Повеќе на Факултети
Фото: Freepik