Ова се најчестите психолошки трикови во продавниците: Еве зошто количките за пазарување имаат косо дно
Во маркетите ништо не се случува случајно. Маркетарите користат разни трикови за да ги наведат купувачите да купуваат повеќе. Не е случајност што поголемиот дел од количките за пазарување имаат поголем простор во задниот дел.
Ова веројатно не сте го приметиле кога сте влегле во супермаркет: количката за пазарување речиси секогаш е поширока во задниот дел. Ова не е случајно, туку има конкретна причина зошто тоа е така.
Зад овие колички стои суптилен трик кој настојува да ги поттикне купувачите да пласираат повеќе производи. Купувајќи повеќе, тие ја зголемуваат продажбата.
Перцепцијата на обликот
Додека купувате, ја туркате количката пред вас, гледајќи право напред или на страна. Додека ја притискате корпата за да се движи, производите се движат наназад и остануваат на најниското место. Овој ефект прави производите да исчезнуваат од вашето видно поле или да изгледаат значајно помалку. А кога ќе се гледа од предната страна, широкото дно ги прави поголеми и попространи.
Ако количката ви е релативно празна, може да се создаде впечаток дека на купувачот му се потребни повеќе производи за да ја наполни и на тој начин да достигне чувство на заситеност и задоволство. Оваа перцепција на крајот доведува до тоа купувачите да купат повеќе производи отколку што првобитно испланирале.
Извор: Fenix Magazin
- КСС организира Првомајска конференција на тема: „Работничките права во време на промени: Заедно кон праведна транзиција и ефикасна администрација“ - 28/04/2025
- Германија исплаќа најмногу пензии во Хрватска – дури 84.393! - 28/04/2025
- Вработени во РТС поднесоа петиција до Парламентот: Да престанеме да жмиркаме и да не гледаме она што го гледаат сите - 28/04/2025