- Advertisement -
ЕкономијаМакедонијаНовости

Анализа на Себастијан Ренак: Што ќе значи влезот на „Лидл“ во С. Македонија?

Македонските производи би можеле - Работник
504views

Наместо во сегментот дисконтери, како што е „Кам“, „Лидл“ во С. Македонија повеќе ќе се позиционира во сегментот на „Веро“, како и на поголемите маркети на „Тинекс“ и на „Рамстор“.

Пишува: Себастијан Ренак, сениор аналитичар на малопродажба за Централна и Источна Европа во „Либенсмител цајтунг“

„Лидл“ ја премина границата. Со регистрирањето правно лице во Скопје стана јасно дека најуспешниот европски дисконтен формат ќе дојде во С. Македонија – дури и ако појавата на физички продавници веројатно ќе се случи за неколку години. Досега земјата беше едно од ретките празни места на европската мапа на „Лидл“, но со регистрацијата се потврди дека компанијата-мајка „Шварц груп“ ги одобри инвестициите што се потребни за влез на македонскиот пазар.

За разлика од неодамнешната пенетрација на пазарите во Литванија и во Србија, германскиот дисконтер нема да биде нешто непознато за македонскиот пазар на прехранбени производи. Изборот да се води експанзија од Бугарија се чини дека е соодветен, имајќи ја предвид поврзаноста меѓу двете земји. Освен тоа, „Лидл“ во Софија имаше можност да го запознае и „Кам“, водечки синџир на македонскиот пазар и познат како „македонскиот Алди“.

Супермаркетизација и еволуција на дисконтерите

Што може да се очекува од ДООЕЛ „Лидл Северна Македонија“? „Лидл“ веќе подолго време се развива поинаку од моделот на дисконтер и се движи во насока кон моделот супермаркети. Причината за овој развој потекнува од борбата на дисконтерот против силните играчи со широк асортиман „Едека“ и „Реве“ на домашен терен, во Германија. Дополнително, на пазарите во развој во Европа, сѐ уште има голем простор за позиционирање во сегментот на супермаркети. Тоа овозможува „Лидл“ да се позиционира како дисконтен супермаркет, кој нуди одлична „вредност за парите“ преку приватните трговски марки со премиум квалитет.

Повеќе на Instore.mk