Пилот на авиокомпанија откри колку заработува по лет
Пилотот на авиокомпанијата Гарет откри детали за неговата заработка за работа која носи огромна одговорност.
Има работни места од кои со право се очекува да бидат добро платени со оглед на нивото на одговорност и напор. Една од овие работни места е секако работата на пилотот, каде многу животи зависат од нивната прецизност и стручност секој ден.
Гарет, пилот на авиокомпанија и креатор на содржина на каналот на YouTube „flywithgarrett“, сподели информации за неговата заработка по час летање, како и за неговите летови со најголема заработка во видео. Според него, неговата саатница е 213,87 долари, што звучи одлично, но тој објасни како изгледа ова кога ќе го земете предвид вкупното време поминато надвор од базата.
Пилотите не само што мораат да летаат, туку често имаат и дополнителни обврски и чекања меѓу летовите. Гарет ја наведе како пример рутата од аеродромот ЛаГвардија во Њујорк до меѓународниот аеродром Далас Форт Ворт во Тексас, а потоа и повратниот лет. За таа задача тој заработил вкупно 1.556 долари.
Оваа рута му беше омилена бидејќи му дозволуваше да се врати за еден ден. За нешто повеќе од седум часа летање и вкупно девет часа надвор од базата, чувствувал дека успеал ефикасно да го искористи своето време.
Сепак, не секој лет е подеднакво профитабилен. На пример, лет од аеродромот ЏФК во Њујорк до Феникс, Аризона често бара 24-часовен одмор. Иако времето поминато само во воздух е околу 10 часа, вкупното време надвор од базата може да биде и до 40 часа, што значително влијае на профитабилноста.
Гарет нагласи дека пилотите можат да заработат значително повеќе доколку бидат унапредени во капетан или ако изберат подолги правци во одредени периоди од годината. Како пример, тој го наведе летот меѓу Феникс и ЏФК, на кој заработил дури 5.500 долари, благодарение на комбинацијата на должината на летот и дополнителните поволности.
Оваа приказна дава увид во предизвиците и можностите на кариерата на пилотот, но покажува и како финансискиот аспект зависи од повеќе фактори.