ЗанимливостиНаука

6 знаци во телото кои предупредуваат за недостаток на витамини: Научете како да ги препознаете

6 знаци во телото кои не предупредуваат за недостаток на витамини: Научете како да ги препознаете - Работник
1.03Kviews

Недостаток на одредени витамини и минерали може да влијае на нашето расположение, имунитет, сила, па дури и убавина. Затоа е важно да се забележат знаците што телото ги испраќа на време. Нутриционистот Џени Шише откри за Фемаил, шест основни предупредувачки знаци кои укажуваат на недостаток на витамин или минерал.

Испукани, меки или чувствителни нокти

Ако имате чувствителни нокти, тоа може да биде знак на анемија, односно недостаток на железо. Земете тест на крвта и проверете дали нивото на еритроцити е пониско од нормалното. Други симптоми на анемија може да вклучуваат замор, бледа кожа или малаксаност. Треба да јадете повеќе црвено месо, грав и спанаќ. Овој проблем може да биде од посериозна природа, па не заборавајте да се консултирате со вашиот лекар.

Крвави непцата

Вашите непца може да крварат поради недостаток на витамин Ц – тврди Шиша – затоа што оваа хранлива материја им помага на ткивото да расте и да се регенерира.

Покрај тоа, витамин К помага во згрутчување на крвта, така што недостаток на таа супстанција може да предизвика и крварење. За да го зголемите нивото на витамини Ц и К, обидете се да внесете поголема количина кељ и брокула во вашата исхрана.

Чувствителни коски

Нема да се изненадите од фактот дека витаминот Д е неопходен за здрави коски.

Ако чувствувате болка во коските и зглобовите, обидете се да јадете повеќе житарки за појадок и да јадете риба почесто за ручек. Се разбира, сончевите зраци исто така можат да помогнат.

Грчеви во нозете

Магнезиумот, калциумот и калиумот се неопходни за правилен развој и функционирање на мускулите, така што недостатокот на овие хранливи материи може да доведе до грчеви во нозете. Активните луѓе особено треба да земаат магнезиум во таблети или во прав. Ова ќе ја намали фреквенцијата на воспаление на мускулите по вежбање.

Афти

Рани на и во устата обично се показател дека страдате од недостаток на витамини Б, Б3, Б9 и Б12. Витаминот Б3, и игра улога во одржувањето на здрава кожа, создава хормони, го подобрува варењето и го поддржува вашиот нервен систем, дури и најблагиот недостаток на оваа супстанца може да се манифестира во форма на рани од рак. Б12 е од големо значење за формирање на крвни клетки. Витамините Б се наоѓаат во цели зрна, мешунки, темно зелен лиснат зеленчук и во различни овошја.

Губење на чувството за вкус

Недостатокот на витамин Б12 е исто така тесно поврзан со недостаток на фолна киселина, така што недостаток на едниот е често поврзан со недостаток на другиот. Недостатокот на витамин Б12 може да влијае на нервите кои го пренесуваат чувството за вкус на мозокот, додека недостаток на фолна киселина е поврзано со појава на мазен, црвен јазик и губење на вкусот. Фолната киселина можете да ја надоместите синтетички, во форма на таблети – заклучи нутриционистот.

Извор: telegraf.rs