- Advertisement -
Наука

Вежби чии ефекти сè уште никој не ги оспори: Тајната на Петте Тибетанци

Вежби чии ефекти сè уште никој не ги оспори: Тајната на Петте Тибетанци - Работник
506views

Вежби стари четири илјади години и сè уште зачувани во нивната оригинална форма, толку корисни што сè уште немаат сериозна конкуренција, пет пози или Пет Тибетанци се вежби што треба да ги воведете во вашиот животен стил и ритам. Не само што го зголемуваат енергетското ниво, ги стимулираат ендокрините жлезди и сите седум чакри, туку и го зајакнуваат имунитетот и воопшто не се тешки за да се изведат. За почеток, ќе ви требаат ТРИ минути за целата серија, а подоцна максимум 16 минути.

1. Застанете исправено со рацете испружени странично. Прстите нека бидат споени, дланките да бидат отворени и завртени надолу, стапалата се во рамниште со рамењата. Завртете се за цел круг во насоката на стрелките од часовникот, додека се вртите длабоко вдишете и издишете. Еден круг е едно повторување. Доколку осетите мачнина, сигурно ќе осетите штом ја завршите првата сесија, застанете со исправени раце према напред и фокусирајте се на споевите на палците додека не помине нелагодноста.

2. Легнете на грб на рамна тврда подлога. Исправете ги нозете, рацете да бидат покрај телото со дланките завртени кон подот. Вдишете преку нос, дигнете ги носете нагоре, повеќе од 90 степени и подигнете ја главата така што ќе се приближите кон градите. Бавно додека издушувате, спуштете ја главата и нозете.

3. Клекнете со исправени стапала потпирајќи се повеќе на прстите. Колената да бидат малку оделени, а карлицата исправена кон кичмата. Рацете ставете ги на задникот додека брадата ја спуштате кон градите. Додека вдишувате оделете ја главата колку можете наназад. Задржете кратко воздух и потоа додека издишувате вратете се на почетната положба.

4. Седнете со исправени нозе. Дланките ставете ги на подот во ширина на колковите додека карлицата е исправена, главата завиткана према градите. Вдишете, подигнете се во колковите и свиткајте ги колената, главата спуштајте ја кон подот како би направиле позиција „мост“. Кратко задржете се во таа позиција и потоа додека издишувате вратете се во почетната положба.

5. Започнете ја оваа вежба држејќи го телото на испружени раце, дланки и стапала кои се потпираат на подот. Главата треба да биде навалена назад. Со рацете и нозете испружени, вдишувајте, подигнете ги колковите и поставете ја главата на градите за да заземте позиција на триаголник. Со издишувањето, вратете се на почетната позиција. Освен дланките и стапалата на нозете, не смеете да го спуштате телото на земја за време на оваа вежба.

Правило кое треба да се почитува:

Најдобро е да ги правите овие вежби во текот на утрото, приближно пола час откако ќе станете од спиење и пред појадок. Првите седум дена обидете се да направите три повторувања од секоја поза. Потоа наредната недела зголемете на четири повторувања, трета недела на пет и се така додека не дојдете до 21 повторување.

Извор: bizlife.rs