ЛЕГЕНДАТА НА ГЕРМАНСКАТА АВТОИНДУСТРИЈА ОДИ ВО БАНКРОТ: Ги затвараат сите филијали по 92 години работа
Компанијата официјално поднесе барање за стечај на 1 април 2025 година, а постапката веднаш беше отворена пред Општинскиот суд во Волсрод, објави весникот „Ди Харке“. Автохаусот објави на својата официјална веб-страница дека ги прекина сите сервисни операции во Нинбург, Сулинген и Хановер од 27 март 2025 година.
Иако уште во јануари директорот Петер Рихтер тврдеше дека се водат преговори со потенцијалните инвеститори и дека сите филијали ќе продолжат со работа, тоа не се случи.
Компанијата е позната како еден од првите дистрибутери на Hyundai во Германија – од 1993 година во Нинбург, а од 2004 година со филијала во Сулинген. Тие понудија и возила Fiat Professional, кампери Chausson и Laika.
Економските тензии и царинските бариери ја погодуваат индустријата
Германската индустрија, особено автомобилскиот сектор, се соочува со предизвици кои вклучуваат инфлација, политички тензии и трговски бариери, вклучувајќи го и царинскиот хаос предизвикан од Доналд Трамп.
Сојузниот завод за статистика објави дека бројот на стечајци во март 2025 година е зголемен за 5,7 отсто во однос на истиот месец претходната година. Во текот на 2024 година, германските судови примија 21.812 барања за стечај, што е за 22,4% повеќе отколку во 2023 година, кога веќе беше забележан голем скок.
Изгледите за економијата остануваат неизвесни, а бројни експерти предупредуваат дека допрва може да следи бран банкротства, Telegraf.rs/Fenix de magazin.Бизпортал.рс
- Независниот синдикат на полицијата денеска излегува на протест, бараат да се почитува Законот за минимална плата - 12/05/2025
- Швајцарската компанија „Ронтис“ ќе инвестира во Македонија – ќе вработи 500 лица - 12/05/2025
- СПМ зеде учество во панихидата по повод десетгодишнината од настаните во Диво Насеље - 09/05/2025